dimarts, 18 de setembre del 2012

Amistós : Santa Perpetúa 6 - Cerdanyola C.H. 6

Segon amistós. Desprès del partit contra el Caldes C.H. , em va tocar jugar a Santa Perpetúa. Amb un convinat d'Alevins de primer any i benjamins.
Només arribar, ja vam deixar les bosses al vestuari i vam anar a correr per el poble per escalfar.
Vam tornar de correr i llavors sí. Ens vam equipar per jugar. Va passar el mateix que en el partit anterior. Només treure, ja es van marcar d'un contre atac.
Poc a poc ens vam anar posan't les piles i vam acabar la primera part amb un empat a 3.
A la segona part vaig estar a la banqueta i va jugar l'Àlex, un porter benjamí que va fer un bon partit.
Amb molts contraatcs seguits, vam acabar empatant a 6.
Vam passar a penaltys. I vam perdre 3-2. A l'Àlex, li van xutar 2 penaltys i un sel va parar mentres que a mi, m'en van xutar 3 i m'en vaig parar 1.
Vam jugar: Àlex (p), Miguel, Jordi, Marc, Àlvaro (i més que no recordo els noms dels nens). Entrenats per l'Àlex Mañé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada